Wednesday, March 15, 2006

Naised

Viimastel päevadel Tartu kesklinnas jalutades kohtan ma üha tihedamini y-kromosoomita the Pändi fänne, kel suul vaid üks küsimus: Kas Aivar on vaba või hõivatud? Jaah...kõikide fännitaride kurvastuseks on the Pändi kõige ilusam poiss oma valiku teinud ja temaga üdini rahul, seega ei soovita Aivarile panustada.
Aga lisaks Aivarile on the Pändis veel neli elutervet noormeest, kes tiheda proovigraafiku tõttu tsölibaadis peavad elama. Pahaloom palus kirjutada, et eriti just tema on väga vallaline ning suures voodis üksinda magamine mõjub kõledalt ja frustreerivalt.
Võsa, Ippoliit ja Dildo on oma üksildusega aga juba harjunud ning ei tee sellest suurt numbrit. Siiski, Võsa vist usub oma naiivsuses, et tõeline armastus eksisteerib ning Pändi kõrvalt on võimalik pere luua.
Samas on siiski lubatud fännipiigadel oma õnn proovile panna ning Pändi-Pahaloomale Dumle komme ja raha kinkida, kes teab...
Soovitus meeleheitel Pahalooma-austajannadele: Kui näete pahalooma, kellel on päikseprillid ees, siis see ei tähenda midagi. Nähes Pahalooma trummipulkadega, võite kindlad olla - ta on hõivatud. Kui aga Pahaloomal on aksessuaarideks nii prillid kui ka trummipulgad korraga, siis on ta hõivatud, aga see ei tähenda midagi.
Võsa puhul peate jälgima, kas ta on kaine või purjus. Purjus Võsa õnnestub palju kergemini oma võrku püüda.
Dildo ja Ippoliit on pidevalt purjus ning nende võrgutamiseks kindlat strateegiat ei olegi. Ehk aitab lihtsalt see, kui te neid nähes ära ei põgene...

Et fännitaridel kergem oleks, sai lisatud ka pilt the Pändi noorukite naisideaalidest. Pildilt puuduvad Bussi-Pirjo ja Katrin Saks. Võtke eeskuju, neiud!

1 Comments:

Blogger chilled said...

kes need kakas f2nni veel peale minu on?? :) ma pole yhtegi lugu kuulnud aga ma olen k6ige suurem f2nn teil. millal te inglismaale esinema tulete ?
PS. kui tulete inglismaale esinema sis tooge mulle leiba
PPS. Dildo sa oled niiii andekas :O

2:38 PM

 

Post a Comment

<< Home